Garancijski zahtevki

Kako nadaljevati z garancijskimi zahtevki?

Najprej je potrebno prebrati naš pravilnik o vračilu, kjer so navedene vse pravice in dolžnosti kupca in tudi prodajalca.
 
Politika vračanja
1. Blago je treba vrniti brez odlašanja, takoj po odkritju napake. Stalna uporaba pokvarjenega predmeta lahko poveča njegovo obstoječo škodo, kar je lahko razlog, da zavrnemo vaš zahtevek.
2. Garancijski rok za vse blago je 24 mesecev od dneva dostave.
3. Garancijske dobe ne smemo zamenjevati s trajnostjo katerega koli blaga. Trajnost se nanaša na blago' zmožnost prenašanja obrabe, trganja in propadanja ob ustrezni uporabi in negi ob upoštevanju njihovega namena, lastnosti in razlik v pogostosti nošenja.
4. V primeru, da kupec prejme blago, ki ne ustreza opisu na spletni strani ali ima kakršne koli napake, mora o težavi nemudoma (najkasneje 5 dni po prejemu blaga) obvestiti prodajalca po elektronski pošti oz. telefon.
5. Če kupec prejme poškodovano ali blago z napako, ima pravico do reklamacije pri prodajalcu.
6. Pod napako se razume sprememba lastnosti blaga, ki je nastala zaradi uporabe neustreznega ali nekakovostnega materiala, kršitve proizvodnega procesa ali neustrezne konstrukcijske rešitve.
7. Sprememba lastnosti blaga v garancijski dobi se ne šteje za napako, če je sprememba posledica neustrezne nošnje, pomanjkljive ali nezadostne nege, naravne spremembe materiala, poškodbe, ki jih povzroči kupec ali tretja oseba in/ ali kakršne koli druge nepravilne motnje.
8. Zahtevek se šteje za pravilno vloženega, če je vrnjeno blago popolno in ni prišlo do higienskih kršitev. Kupec je dolžan blago vrniti čisto in brez higienskih pomanjkljivosti. Podjetje Swimaholic s.r.o. upravljavec e-trgovine www.swimaholic.si ima pravico zavrniti vaš zahtevek, če vrnjeno blago ne izpolnjuje načel splošne higiene (na podlagi uredbe 91/1984 češke nacionalne zbirke zakonov).
9. Vaš zahtevek, vključno z odpravo napake, bomo obravnavali v 30 dneh po pravilno vloženem zahtevku. Pooblaščeni delavec se lahko s kupcem v upravičenih primerih dogovori za daljše obdobje.
10. Kupec mora poslati reklamacijo skupaj z blagom in kopijo računa na naslov: Vojtech Krapitek, U Průhonu 17, 170 00 Praha 7, Češka.
 
Uporabite ta OBRAZEC ZA ZAHTEVEK

Vse kategorije